İsoSpeed

Trek IsoSpeed
 

Bağışlayıcı Sürüş, Acımasız Performans

 

100 yılı aşkın bir süre önce geleneksel elmas şeklindeki bisiklet şasisinin icadından bu yana, tek bir temel zorluk kaldı: bir bisiklet şasisinin verimli ve öngörülebilir şekilde tutacak kadar sert, ancak bir bisikletin sarsıcı ve yorucu etkilerini azaltmak için yeterince uyumlu hale getirilmesi zorlu yol.

Sertlik ve uyumluluk dengesini çözmek için düzinelerce (muhtemelen yüzlerce) fikir denenmiş ve çok sayıda titreşim sönümleme malzemesi ve süspansiyon sistemi dahil olmak üzere çeşitli sonuçlarla test edilmiştir. Ancak tüm girişimler için, asil olsalar da, hiçbir seçenek deneyimli binicilerin daha zeki zevkleri için hem etkili hem de verimli değildi. 2012'ye kadar. IsoSpeed'e kadar.

IsoSpeed, bir bisiklet şasisinin geleneksel tasarımına meydan okur. Uyumluluk ikilemine yönelik daha tercih edilen yaklaşımlardan yoksun olan (süspansiyon sistemleri, elastomerler veya bir titreşim sönümleyicisi gibi), IsoSpeed ​​elmas şeklindeki çerçeve seti geometrisini korur, ancak yuva borusunu üst borudan "ayırarak" koltuk borusunun esnemesini sağlar Sonuç, geleneksel yarış bisikleti tasarımının hissini ve verimliliğini korurken yolla birlikte hareket eden bir bisiklettir.

Bu "ayrıştırma", bisiklet modeline bağlı olarak iki şekilde gerçekleştirilir. Her iki yöntem de eşittir. önemli ölçüde daha uyumlu bir sürüş kalitesi sunmada etkilidir.

Bu ne işe yarıyor?

 

IsoSpeed, yolun yorucu etkilerini azaltarak sürücünün daha uzun süre taze kalmasını sağlar.

Kanıtlanmış mı?

 

IsoSpeed ​​geliştirme projesi, Strade Bianche, Ronde van Vlaanderen ve Paris-Roubaix gibi, bisikletin kötü şöhretli zor bir günlük bahar klasiklerinin kötü şöhretli zorlu parkurlarında yarışan profesyonel yarış ekiplerimiz için daha hızlı bir yarış bisikleti yapmak için kendimize meydan okuduğumuzda başladı. Bu ırkların her biri - hepsi dünyanın en tanınmışları arasındadır - ağırlıklı olarak çakıl, toprak veya arnavut kaldırımlı yollar bulunur. İlk IsoSpeed ​​donanımlı yol bisikletimiz olan Domane'nin 2012 tanıtımından bu yana, bu yarışların her biri IsoSpeed ​​ile bir bisikletle kazanıldı. 

Nasıl geliştirildi?

 

IsoSpeed, Trek mühendisleri ve dünyanın en başarılı Classics sürücülerinden biri olan Fabian Cancellara'nın ortaklığıyla geliştirildi. Profesyonel sürücüler, geliştirme sürecimizin temel unsurlarından biridir. Bisikletlere herkesten daha fazla zaman harcıyorlar ve en küçük ayrıntıları incelemek ve dünyadaki en iyi bisikletleri yaratmak için çok önemli olan değerli geri bildirimleri sağlamak için donanımlılar. Bizi yeniliğe, geçimi ürünlerimizin performansına bağlı olanlardan daha iyi kim zorlayabilir?

Dezavantajlar nelerdir?

 

Açıkçası, hiç bulamadık. IsoSpeed, geleneksel bir karbon şasinin güç aktarımı ve kullanım özellikleriyle, ancak gözle görülür şekilde daha fazla uyumluluk sağlar. Ağırlık cezası yoktur, çok az bakım gerektirir ve çerçeve, Trek'in sektördeki en iyi sınırlı ömür boyu garantisine dahildir. IsoSpeed ​​ile ilgili bir sorun bulursanız, bunu duymak isteriz.

Ön IsoSpeed

 

Arka IsoSpeed'in keyfini çıkaran sürücülerin tutarlı geri bildirim parçalarından biri, her zamankinden daha sert bir kaldırımdan etkilenmeden ilerleyebilseler bile, ön tekerlekten kollarında yol sarsıntısını hissedebiliyorlardı. Çözümümüz, çalışan her şeyi IsoSpeed'den alıp motosikletin üstüne taşımaktı. Eyerde mükemmel uyum sağlayan aynı teknoloji artık ön uçta uyumluluk sağlıyor. Kulaklığın üst kısmında bulunan ön IsoSpeed, arka IsoSpeed'e benzer bir sallanan bardakta yakalanır. Bu, direksiyon borusunun esnemesine izin vererek bisikletin önünde ek uyum sağlar. Üst direksiyonun külbütör çanağı sıfır yanal harekete sahiptir, bu da bisikletin hassas bir şekilde yönlendirilmesine ve kullanılmasına izin verir.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.